Gå til innhold

dere som har brukt lakserolje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye tok dere??

Jeg tok 2 spiseskjeer ca kl 16.00, og har ikke vært på do engang, enda...?! Skal ikke den virke ganske umiddelbart? Kanskje jeg får en eksplosjon i natt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du risikerer en styrtfødsel ved å innta lakserolje..kan virkelig ikke fatte at folk tør sjanse på dette jeg..

Sorry altså...

Skrevet

Det med styrtfødsel tror jeg er sterkt overdrevet!!!!

Jeg tok det på slutten av mitt svangerskap. kom ihvertfall på do!!!

Den burde har virket til nå! ikke ta mer i natt ihvertfall......

Husker ikke hvor mye jeg tok!

Skrevet

jeg vet bare det jeg har hørt, samt etter samtale med 2 forskjellige jordmødre og legen under min egen fødsel..

For min del er lakserolje noe man holder seg LANGT unna..uansett hvor "klar" mor er til å føde, barnet kommer når det er klart, ikke når mor føler seg ok, har redd senga, pakket bagen og tatt en dusj, som ene jordmora sa..

Tar folk lakserolje så må de bare gjøre det, men jeg syntes det er å leke med helsa si.

Skrevet

Styrtfødsel er ikke overdrevet ved bruk av lakser olje nei. Det kan faktisk være fryktelig farlig. Og ja jeg har tatt det, og nei jeg oppgir ikke dose!

Skrevet

Beklager men jeg slenger meg også på her, og ber deg holde deg langt unna lakserolje. Har selv prøvd det og anbefaler det ikke.

Husker hvordan det var og gå å vente , gikk selv over tiden med min siste, og hadde da ventet i over 3 uker. Fordi jordmor sa at det var rett rundt hjørnet nå jeg var i uke 32 og hodet hadde festet seg. Og min første kom 3 uker før tiden.

Har hørt om flere tragiske episoder med lakserolje. HOLD DEG UNNA DET. Prøv å slapp av og ta det med ro, lad opp til det som kommer. Alt annet bare stresser babyen.

Skrevet

prøvde det i store doser, og det skjedde ikke en dritt...bokstavelig talt... du får heller smøre deg med tålmodighet, for personlig tror jeg ikke noe setter igang noe som helst sålenge kroppen ikke er klar. De som har født etter å ha prøvd ditt og datt er bare tilfeldigheter i den store sammenhengen

Skrevet

Overrasker meg ikke så mye at det ikke skjer noe på fødselsfronten, er mere overrasket over at jeg ikke må på do! Trodde egentlig at lakserolje "rant rett igjennom"?? Kanskje jeg har en mage av stål, og messingtarmer! hehe

Skrevet

hehe, likt som meg for fikk ikke noe fart på tarmene med den guffa. Og tok en hel del, yækk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...