Gå til innhold

Klageinnlegg... Må lufte litt damp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gull nr 2 på juleaften :) Reiste hjem fra sykehuset 1 juledag, for å kose oss hjemme. 4 juledag kom svigermor på besøk, og her er hun enda... Hun sover alltid til minimum kl 1030 på morgenen, er verdens mest morgengretne menneske, og er knapt i stand til å snakke før det har gått noen timer og x antall kopper kaffe... Hun gjør INGENTING, sitter bare i sofaen og sukker og stønner. Eneste gangene hun kvikner til er når hun kan fortelle hvor forferdelig det var "i hennes tid" eller når temaet er sykdom... Å så spør hun HELE tiden om jeg har nok melk, om babyen suger, hvordan den suger... Å så kommer hun for å se når jeg ammer. Åååååå, herreguuuud.. Kan ikke dama reise hjem!!! Puh... Måtte bare lufte litt damp... Skjønner jo at hun vil komme å se, og at det er kjekt for mannen og barnebarna at hun kommer... Men MÅ hun komme så med en gang etterpå, og MÅ hun være så forbannet lenge? Sukk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremt; gratulerer! Og så på selveste julaften da=)

Herlighet, er det ikke mulig å hinte om at dere gjerne vil ha alenetid nå like etter fødsel? Dere har fått et nytt familiemedlem, og dere trenger tid til å bli kjent alle sammen!

Fikk selv besøk av svigermor dagen etter at jeg kom fra barsel, men de lå bare en eller 2 netter før de reiste igjen. Var helt utslitt da de reiste, selv om de hjalp til! Og om jeg får nr.3 kommer jeg til å gi beskjed om at jeg ikke ønsker besøk m7overnatting like etter fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...