Stolt mamma! Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Har sett etter deg her inne! Så kjekt at du e her igjen!;-) Har du lyst til å se litt på meg??? Nå har eg mista 4ganger - men har nå begynt å prøve igjen... Har ikm på fredag - er jeg gravid? Vist ikke -ser du når jeg blir gravid igjen?? 021175 (tidligere nick stine31)
Stolt mamma! Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Nå kom mensen - så gikk ikke denne gangen... Men ser du når det klaffer?
nattinatt Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hallo vennen Ja vært lite her inne no,blir så lite tid til det,men veldig kjekt å stikke nasa innom innimellom. Eg får opp mars på deg.Men du,seier legen at det er noko grunn til at du har mista såpass mange ganger???
Stolt mamma! Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Takk for svar!!!:-) Ja eg leste at du har hatt eksamen. Gikk det bra? Eg har vært hos spesialist - tatt mange prøver - men de finner ingenting galt me meg. Har fått beskjed om at vi bare må fortsette å prøve. Har begynt å gå til healing nå - hu har hjupet mange i samme situasjon som meg før - Så har stor tro på at neste gang spiren sitte - så e den der i 9mnd!!! Mars - ja det er jo ikke så lenge til!! :-)
nattinatt Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Hallo Ja eksamen gjekk veldig fint. Ja det er absolytt verdt å prøve alternativt.Lykke til vennen,dette går deres vei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå