Silje123 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 har IKM ca den 6 januar, i de siste 3 dager har jeg hatt litt kvalme, vondt i bryst vortene, stikking i magepartiet(dvs under trusekant), i dag fikk jeg litt rygg smerter, å magen har blåst seg opp. Er dette graviditets tegn , hva mener dere eller innbiller jeg meg det ;( Setter pris på litt råd, blir litt frustrert her, noen som har opplevd det samme ?
LindaKristin1980 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Det kan det jo helt klart være! Men hvis du har litt tålmodighet, så får du vite helt sikkert om en ukes tid tenker jeg (Regner med du tar en test så fort du kan hehe)
Silje123 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Har allerede tatt mange blir jo helt satt ut av dette, hihi men må nok slå meg til ro med at jeg må vente. Takk for svar;)
Nullenusken Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Høres ut som tegn ja men må nesten nevne at jeg har hatt slike tegn hver måned i 19 mnd nå... Men lykke til! Krysser fingre og tær for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå