Gå til innhold

Er dette smerter ved graviditet ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har IKM ca den 6 januar, i de siste 3 dager har jeg hatt litt kvalme, vondt i bryst vortene, stikking i magepartiet(dvs under trusekant), i dag fikk jeg litt rygg smerter, å magen har blåst seg opp.

 

Er dette graviditets tegn , hva mener dere eller innbiller jeg meg det ;(

 

Setter pris på litt råd, blir litt frustrert her, noen som har opplevd det samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det jo helt klart være! :)

 

Men hvis du har litt tålmodighet, så får du vite helt sikkert om en ukes tid tenker jeg ;) (Regner med du tar en test så fort du kan hehe)

Skrevet

Har allerede tatt mange blir jo helt satt ut av dette, hihi men må nok slå meg til ro med at jeg må vente.

Takk for svar;)

Skrevet

Høres ut som tegn ja :)

men må nesten nevne at jeg har hatt slike tegn hver måned i 19 mnd nå... :(

Men lykke til! Krysser fingre og tær for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...