Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Vi skal en uke til syden i sommer, for første gang med barn. Og direkteflyet til varmere strøk her i år går til Bulgaria.. Noen som har vært der?? Hvor er det fint?? Vi spekulerer på Obzor, noen som har vært der?? Alle erfaringer mottas med stor takk :-)
Ducchini Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hei Vi har vært i Sunny Beach to ganger, en gang uten barn og en gang med barn Begge gangene har vi vært i Sunny Beach, så kan dessverre ikke hjelpe deg med Ozbor, men Bulgaria er et fint land å feriere i, mye god mat, god drikke, rimelig, barnevennlig, og ikke altfor høy luftfuktighet Eneste tipset jeg kanskje "bør" gi dere, er at i Bulgaria bør hotellet man er på ha mer en tre stjerner, de som har tre stjerner og ferre, er ofte veldig gamle, slitte og utrivelige. Lykke til og GOD ferie!
nickoline og supermann Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Vi var i Bulgaria - Albena i sommer. Drar antakelig tilbake til sommeren. Grunn. Fantastisk sted, stille og rolig, grei og billig mat, flott hotell. Ikke så veldig spennende hvis man vil farte rundt, men er du ute etter stille og rolig barnevennlig ferie så ville jeg reist dit. så fantastisk flott for barna. Vi bodde på Flamingo. reiste med ving. Fantastiske rom og flott badeanlegg!
Anna Nym :o) Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Har hørt at mange har negativ oppfatning av landet, men har vert der to ganger selv, og hatt det utrolig bra. Til sammenligning har jeg vert på Lanzarote, Gran Canaria, Kreta og Tyrkia. Bulgaria er min favoritt!! Har vert i Sunny Beach og en liten landsby- Ravda. Nessebar er også fint. Begge gangene med baby. Strendene er veldig fine, maten er helt OK, folk ikke så masete som i Tyrkia, får mye for pengene mm. Alt det negative som en las om i avisene i sommer har ikke vi sett noe av. Vi skal dit denne sommeren også. Gleder meg!!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk jenter!!! Noen fler???
gizka Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 hei! vil anbefale deg Albena!kjempe rolig,greie folk,ikke dyrt,fine strender.har vert der utallige gang,og vil fortsette med aa reise dit!!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 Noen flere som vil slenge seg på??? Dem har ikke reiser til albena fra her vi bor.. :-(
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Var i Sunny Beach i 1999...Værste plass jeg noen gang har vært ute for-- Drar aldri tilbake..Men det er jo MANGE år siden og en i reisefølget vårt ble syk.... Var helt elendig sykehus og siste uken ønsket vi bare å komme oss hjem...Men som en her over skrev også..vi bodde på 3 stjernes hotell og følte vi bodde i slummen..Pass på at dere får skikkelig hotell i allefall!!!! Håper det er annerledes nå!!! God tur
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Må jo også sies at all den negative omtalen som har vært i sommer, er ungdommer på fylletur. Og ikke barnefamilier. Var der selv i fjor (2006) på jentetur, og da var det ikke noe slossing, ol åpenlyst.
Denice Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Spekulerer også på å ta med vesla dit til sommeren. Ser jo så flott ut der!!! Ganske greie priser også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå