Nancy Drew Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Funne en nettside med masse billig barneutstyr... Noen som vet om de er seriøse? eventuelt hvordan varene deres er? vonger og senger osv? Virker nesten for godt til å være sant i forhold til andre butikker...
CB-BabyBoy Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vi kjøpte vugge der, men dro til butikken fordi jeg ikke stolte på nettsiden. Mulig jeg er for skeptisk, men den er for rotete og har for mye skrivefeil etc - sånt får meg til å tro at de ikke er seriøse. Vel hva kan man si; lokalet var et skikkelig råttent lagerlokale utenfor Sarpsborg. Hadde det ikke vært for at vuggen var til en god pris, så ville jeg aldri kjøpt noe der. Nå synes jeg også personlig at tingene de hadde var lite pene, ok med en hvit vugge, men ellers usj. Han som eide butikken sa at han skulle stenge lokalet og flytte det til en låve ute i gokk omtrent som et showroom. Så kunne heller folk ringe om de kjørte forbi og ville se. Vugga er kjempefin den altså; hvit klassisk med engelsk blonde. MEN madrass, kant etc stinker røyk, så det er tydelig at de har røyka inne på lageret/butikken. Hadde det ute til lufting i 6 timer i minus og skal vaske et par ganger. Det kommer veldig an på hva du skal ha der, men det er til en viss grad for godt til å være sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå