Adalis Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 ..når jeg risikerte vennskapet mitt med to venninner for å fortelle en kompis om rykter som gikk. Attpåtil ringte han rett til den ene, og jeg ringte han da jeg ble forbanna. Jada, jada, god bedring, sa han og la på...!! Frekk attpåtil!! Det var alvorlige rykter som han delvis hadde vært med på å lage selv, siden han hadde sagt det til noen vi alle vet sladrer videre. Så jeg følte jeg gjorde en god gjerning, ved å advare han, men neida... Nesten så jeg har lyst til å sende en melding og si det til han. Syns det var dårlig gjort..
Koala *g07* Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Ikke alltid det er så lurt å blande seg i andres saker.
Mamma Mirabell Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Skjønte ingen ting av hva du mente jeg...???? Men send han en mld da???
☆Anonymia☆ Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 syns du skal sende han den meldingen jeg..det hadde jeg gjort..
Adalis Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2008 HEHEHE!! Går litt for i svingene!!!! ) Han fortalte ting i fylla om sin kjære, som han antok, men ikke var sikker på. Dette viste seg å være feil, men hun han fortalte det til har ringt rundt og fortalt det til mange andre idag!! Så jeg sa fra til han, at ryktene gikk og han burde passe seg for hva han sa til hvem. Så fant jeg ut at han hadde ringt henne og fortalt at han visste det (hun tok da kontakt med meg, men jeg fikk snakket meg ut av det). Jeg ringte da til han, for jeg hadde bedt han ikke si noe, ettersom jeg risikerte vennskapet ved å advare han. Da svarte han "jada, jada, god bedring" og la på.. Ikke ett takk engang, ingen andre som hadde sagt noe til han, så da hadde ryktene flydd i mange uker her..
snurkle Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Jeg synes du handlet som en god venn, synd slikt sjelden blir satt pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå