Gå til innhold

Nå er mensen 12 dager forsinka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trøtt, ømme pupper, "menssmerter", og irritabelt humør...

Og aller dere vil sikkert si. DU ER GRAVID!!

Men hvis jeg sier at jeg ikke har hatt sex siden FØR forrige mens, og at han da hoppa av i svingen...

Hva sier dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mens er også 9 dager forsinket.. :(

Hmm.. Kan ikke si noe om det der.. Vanskelig.. :) Men er man gravid, så er man det! =))

Skrevet

Må få kjøpt test i morra....

Skrevet

Jeg skulle også gjerne gjort det, men det er 1,5times kjøring til nærmeste apotek.. Har bestilt tester på nettet.. Dem kommer sikkert om noen få dager! =)) Det kiler i magen! =)

Lykke til! Du må skrive hvordan det går med testinga! =)

Skrevet

Ei kjenner hadde en mens mens hun var gravid, så det kan jo hende! Testing er vel eneste måten å finne det ut på!

Skrevet

Litt rart hvis jeg IKKE er gravid og, for jeg pleier å få mensen på DAGEN omtrent,dvs ca den 20. hver mnd...

Hadde skikkelig bekkenløsning med førstemann, og nå kjenner jeg det verker i bekkenet igjen... Men kan jo hende jeg bare "leter" etter symptomer nå da..

Får kjøpe test i morra og teste torsdagsmorgen når det er litt roligere i heimen :)

Skrevet

Har også kjent at bekkenet verker, når og etter at jeg vasker gulvet, med mopp.. =) Hadde også BL sist..

Skrevet

Ja, da begynte spottinga på dag tretten gitt, og jeg som kjøpte test i dag og allting...

Vel vel, hvis det ikke fosser innen i morgen tidlig, tar jeg vel testen, men er vel egentlig ingen vits...

Skrevet

Hva står BL for???

Skrevet

Heia:) BL står for bekkenløsning. Er ikke så greit med alle disse forkortelsene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...