#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Hvordan går det med deg?du må ha et godt nyttår. Ser du noen forandring her på meg?Venter gutt,men føler jo veldig sterk jente.Får vil starte med tomt vår snart...håper jo på å selge bilene først og kjøpe oss en billig bil. Termin 04.05.08 født 28.04.82
nattinatt Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hallo vennen Liker så godt terminen din eg.....Eg har jo bursdag då he he.Det er fortsatt gut eg får opp på deg,men den jenta ser ut til å komme litt fortere en planlagt, sjølv om ho likevel kjem ei stund etter guten då.I 2010.Ja det ser ut til at dere starter med tomta i vår altså.Den eine bilsen ser ut til å gå fortere enn den andre.Ikkje sikker på om det blir hos forhandler, iallefall den eine bilen, og den andre privat.Siste hos forhandler,når dere kjøper ein billigere bil.Men som med tomta, så ser det ut til at dette vil skje til våren.Og forresten riktig godt nytt år til deg og vennen.No går eg og er så spent på karakteren på eksamen,sensuren feller på torsdag!!Klem til deg
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 okey..tusen takk.Blir spennede og se på resultatet da.Får opp at du kommer til og bli fornøyd.Midt på treet,litt bedre enn dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå