Gå til innhold

vil ha samme JM som sist gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg håper på å få samme JM som sist gang. var meget fornøyd med henne. hva er sjangsen for at jeg får det? noen som har hatt samme JM flere ganger? kan jeg be om å få denne JM??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også det !

Kommer definitivt til å spørre om hun er på jobb når jeg kommer på føden. Er jo bare å håpe på flaksen =)

Skrevet

er jo mange jordmødre på et sykehus da :) og er jo tre skift på et døgn pluss de har helgeskift også..så de har jo igjennomsnitt max 5 dager i uka å jobbe visst de jobber fult..så sjansen er vel heller større for å få en annen :)

Men man vet aldri :)

Synes bege jordmødrene jeg hadde var kjekke jeg..så gikk jeg i tilegg på kontroll på sykehuset pga svanerskap diabetes og var innom 2-3 jordmødre bare der..men ingen av de 3 møtte jeg under fødsel..

med nr 2 så gikk jo jordmora av vakt også, så jeg fikk en annen når jeg skulle føde ut ungen..

Men møte ei jordmor dagen etter da som gratulerte meg da..som jeg hadde gått til kontroll med de fleste gangene :) hun var super koselig..

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på. Går vel an å legge inn et ønske, og håååpe på at hun er på vakt når jeg skal føde?!

Noen som har erfaring med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...