Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 ...når jeg hører days go by med gllllenn... Mye, mye finere med Bjørn Johan:)
minst Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Det var det heldigvis delte meninger om. Jeg synes Glenn var best og flere med meg, siden han vant )
Mom2Two Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Er det bare jeg som synes at Glenn er en slik "utgått på dato tror jeg er best i verden karaoke artist med 5 sanger jeg alltid synger"????
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Nei det er jo absolutt ikke bare deg:) Alle jeg kjenner som har sett idol (okei, ikke sååå mange da, er vel ikke helt målgruppen med mine 32 år...) syntes det samme. Han synger jo forsåvidt bra til ett visst punkt og da skriker han jo bare...så fort det kreves litt av stemmen liksom... også mangler han jo fullstendig utstråling og sjarme. Ikke mye klasse over den sangeren der gitt... (i mine øyne anyway..) tipper det blir en cd, vinn og forsvinn og deretter puber og danskebåten på den karen gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå