Gå til innhold

Kjenner jeg blir bittebittelitt irritert...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...når jeg hører days go by med gllllenn... Mye, mye finere med Bjørn Johan:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det heldigvis delte meninger om.

Jeg synes Glenn var best og flere med meg, siden han vant :))

Skrevet

Er det bare jeg som synes at Glenn er en slik "utgått på dato tror jeg er best i verden karaoke artist med 5 sanger jeg alltid synger"????

Skrevet

haha, heelt enig med deg Mom2Two.

Skrevet

Nei det er jo absolutt ikke bare deg:):) Alle jeg kjenner som har sett idol (okei, ikke sååå mange da, er vel ikke helt målgruppen med mine 32 år...) syntes det samme.

 

Han synger jo forsåvidt bra til ett visst punkt og da skriker han jo bare...så fort det kreves litt av stemmen liksom... også mangler han jo fullstendig utstråling og sjarme. Ikke mye klasse over den sangeren der gitt... (i mine øyne anyway..) tipper det blir en cd, vinn og forsvinn og deretter puber og danskebåten på den karen gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...