Crazy mama Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 I inspirasjon over tråden for hvordan begrense inntaket av all usunn snacks lager jeg herved en tråd der alle gode og sunne snacks-tips mottas med takk. Jeg er en sjokoladeliker uten sidestykke, og trenger en substitutt, eller flere, slik at jeg kan minke litt i kg og cm. Gi meg noen gode tips da folkens!
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 haha, flott nick! men ang. snacks så har jeg et sånn halvgodt tips: bixit bar. Det hjelper meg utrolig når jeg har søtsug. Det hender jeg "veksler inn" kveldsmaten min for en pakke bixit, det er litt søtere men omtrent samme kalori-innhold og det går helt bra innimellom så lenge det ikke blir for ofte.
velsignet med to Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Grønnsaker, som f eks gulrot, kålrot, stangselleri o.l., med dip til Nydelig
LadyLuck & Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 dilla på bakt potet med masse grillkrydder og litt smør. Sunnere enn snop, men hvor sunt vet jeg ikke
Crazy mama Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Mange gode tips her - mitt eget tips er nøtter og rosiner. Det kan ta av søtsuget for hvertfall EN kveld...
Tomine is my star Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Har straks spist hele kålrabien jeg skulle bruke til middag i morgen... Var jammen godt...bedre å spise på den,en å tømme i seg potetgull posen som ligger i skapet.. )
Skravlemamman Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 bare husk at det er mye kalorier i nøtter :-) her sverges det til smoothies:-)
flypapir Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Kutt opp litt frukt (eple, pære ol) og dypp det i vanilje kesam! Supergodt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå