Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 I dag var jeg på tur med mann og min datter på tre:) Vi lekte abeltann i "den sorte dame" og jeg løftet henne opp i båten og dro henne opp fra land... Jeg er plaget med bekkenløsning og er delvis sykemeldt. Jeg har i senere tid hatt størst smerter i lysken eller nærmere bestemt utgngspartien til barnet:) Da jeg kom hjem kjente jeg en merkelig følelse av at noe rant ut nedentil. Jeg gikk på do, og det var litt blod i trusen. Jeg hadde en del friskt blod p papiret da jeg tørket meg. Det var ikke noe i do. Jeg blødde et par ganger i forrige svangerskap. Jeg blør ikke i dag og jeg regner med at det kun er bekkenløsning og såre slimhinner som er årsaken. Hva tror dere, hva ville dere gjort og er det noe jeg kan gjøre for å unngå blødninger:) ??? Takker for at du stakk innom pg håper dere gir meg tilbakemelding.
ls83 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 jeg ville ringt føden... du skal det når du blør så seint i svangerskapet.. sikkert ikke noe farlig,men for å være på den sikre siden...
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg fikk høre en plass at du ikke er i fødeavdelingens ansvar før uke 24. Før dette skal du kontakte leg e/ jordmor......
Fisk74 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hei, jeg blør også litt om dagen. Synes det er stressende. Har du fått beskjed om noe? Jeg har ikke kontaktet noen, dette er 5.gang jeg begynner å blø i dette sv.skapet. Jeg er litt bekymret siden jeg ikke blødde noe i de to forrige. Jeg er i uke 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå