snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Noen som vet om nettsider hvor jeg kan kikke på stellebord ??? SYnes det er vansklig å finne stellebord med skuffer i jeg
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2008 Ingen ?? Skal nemlig ut med svigers i morgen for å se på stellebord så hadde vært kjekt å vite hva som finnes så vi ikke bare tar noe
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Brio har med skuffer.. Og Barnas Hus har mange fine.. Reflex også forøvrig.. Og Simobutikken.. Vet ikke om du kan se disse på nett da..
jente,jente, ? Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 om du drar over til nabolandet vet jeg babyproffsen har. Der kjöpte vi vårt, og har värt kjempefornöyd med det.. 4 romslige skuffer og solid stellebord Bruker det til snella enda faktisk.. Ingen ide å ta det bort nå lissom.. hehe..
mayaya Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har et til overs :-p De har mange forskjellige på Barnas Hus iallefall.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Kodial i Horten har, det samme med barnas hus (har de ikke det i tbg?) Vi kjøpte vårt i sverige, har 4 suffer og badebalje i det, de har akkuratt det samme på kodial.. Hvor lenge har du igjen snuppelure?
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har sett noen på happylanf jeg kunne tenke meg da....men vet ikke om jeg tørr ta sjansen på å reise helt dit nå ???? ;o)
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 Baranas hus ja, kanskje vi skal kikke der ) Tusen takk for informasjonen ) Hvor i TBG ligger det ?? Svigermor var å kikka på kodial i går og der hadde de 1 med 2 skuffer ...men synes det høres lite ut Har termin til LØrdag jeg ) Så haster litt ;o)
Solskinnsdag Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg vil anbefale deg et stellebord med stor flate og som barnet ligger med hodet inn mot veggen på. På IKEA har de et kjempeflott et med skuffer under. Vi har et veggstellebord fra BRIO, og en stor kommode til klærne til snuppa, vi har så lite bad at vi måtte ha et til veggen, og kommoden står på soverommet. Kan anbefale virkelig BRIO sitt, hadde jeg hatt stort bad så hadde jeg kjøpt IKEA sitt. Men begge de to er like gode. :-)
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2008 Hva heter det stellebordet dere har da ? Hva er prisen på det ?
Mrs. Bouquet Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Har du sett stellebordet til trekløveren? Syns i alle fall det er kjempefint. Har det selv i helt hvitt. Kan se det på www.mamma-mia.no tror kanskje det som det er bilde av i hvitvask.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Kasper heter det visst, er trekløveren som produserer det. http://www.treklover.no/tk/public/openIndex/view/list_produktside_stellekommode.html?ARTICLE_ID=1180600929696 Følger med både hjul og bein. I tillegg får man med en egen plate som kan monteres på toppen når man bare vil bruke det som kommode.
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2008 ja det så jeg i stad det het t.o.m Kasper og mini i magen heter Casper ;o) Vet du hva det koster ? Så bare på det hos forhandleren jeg da...
Mrs. Bouquet Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Jeg kjøpte mitt for 1.5 år siden og betalte 3500 kr. Nå ser jeg det koster 3690 kr samme sted. Men du finner det kanskje rimeligere andre steder.
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2008 Vi skal få stellebord av svigers men tviler på vi får et så dyrt et da .... Men det finnes sikkert andre også som er greie da )
Mrs. Bouquet Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 Du kan jo evt. si at du vil legge til penger selv.
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. januar 2008 Det går an da ) Vi får kikke litt rundt å se hva vi finner, er ganske viktig å få det i hus så fort som mulig nå da ;o) Har jo termin til LØrdag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå