snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Har dere lenge igjen til termin ? Jeg har bare 4 dager igjen til termin så nå skal jeg endelig snart få møte lille gutt ) Synes dette svangerskapet har gått veldig fort, men går vel kjeeeempe tregt fremover nå ;o) Med Amalie gikk jeg 15 laaaange dager over termin, håper virkelig jeg slipper gå så lenge over denne gangen ....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg er bare halvveis =) Håper du slipper gå så langt over tiden denne gangen da, det kan jo faktisk skje any time nå!!!
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Har hele 191 dager igjen jeg da, så jeg er bare litt misunlig på deg... Lykke til med fødselen da, håper du slipper å vente for lenge:)
LadyLuck & Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 oi, ikke lenge til du får møte den lille da. Har 72 (?) dager igjenn til terminen 13mars, og begynt å bli ganse lei av å vente,samtidig om jeg gruer meg som f** for fødselen. (fikk litt skrekken med nummer en)
jente,jente, ? Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 109 dager igjen.. Tiden går fort nå syns jeg.. Men det er jo bare fint Lykke til med födsel som kan skje når som helst da
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Har termin 30 mars. Men fødte førstemann 25 dager før termin så håper på det denne gangen også. Vil gjerne ha tilbake kroppen min. Er lei av å se ut som en oppblåstbar elefant. Blir litt nedtelling nå på ny året. Tiden kan bli lang hvis jeg går helt fram til termin. Lykke til. Krysser fingeren for at det skjer noe snart hos deg!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 3 mnd igjen her! Blir ks to uker før termin så her har lillesøster kommet innen 3 mnd, guri det blir rart assa!! To barn... uæææææ
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Vet ikke hvor mange dager det er igjen men har termin den 7 sep. Kommer meg ikke inn på den F#%&%#=&% din egen side. Pokker at det ikke skal gå å kunne oppdatere profilen sin uten at det skjer. Må jeg sende mail til webmaster for å kunne komme inn der eller......grrrrrr
-carina- Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Vi får se hvem av oss som er først da... Har bare 8 dager igjen! Men var 11 dager før termin med førstemann, så det kan gå fort dette! :oD Lykke til med fødselen! )
snuppelure 74 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2008 Oi så heldig du var da ) Lykke til til deg også ) Blir kjempe spennende dette )
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Har 78 dager igjen, men mangler Bedside crib, dreamibag og stellebord til badekaret. Ok en del klær da... Men begynner å bli utålmodig ja. Men samtidig så er ikke den kjekkeste tiden i svangerskapet kommet for meg enda da. Når en kan se at babyen beveger seg inni magen, og hele rumpen tyter ut og brødrene hennes kan se at hun er der inne.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 har 39 dager igjen til termin (9 feb). Men siden jeg gikk 2 uker over termin med førstemann, så kan det fort bli litt mer enn 39 dager... Håper ikke det da, vil møte snuppa mi snart jeg
polarn & pyrene Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 har 137 dager igjen til termin jeg da. Så jeg har kommet litt over halvies da i alle fall. gikk veldig fort til nå, men nå har det stoppet opp litt. Men kommer å gå fort frem til våren nå.
Trebarnsmamma30 Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Er i uke 28 nå, så har 12 lange uker igjen til termin 26.mars:) Men nå er vi endelig i 2008, så virker ikke så lenge til lenger.. Lykkke til med fødselen, får håpe babyen kommer til termin denne gangen da:)
1stor1liten =) Skrevet 1. januar 2008 #17 Skrevet 1. januar 2008 har 12 dager igjen til termin nå, er veldig spent på når fødselen starter.. fikk 7 dager før termin sist gang!
mamma`n til Jonathan Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 Har 35 dager igjen....både gruer og gleder meg hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå