Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har to gutter.Eldste har hatt dette ca 2 ganger i året fra han var 1 til han var fem år.Mini har det nå...phu.Grusomt å høre på. Nesten alle mine venner har jenter og ingen har hatt dette. Lurer på om dette er en typisk gutte "lidelse"??
ALIICE Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vet ikke. Min gutt er svært plaget med krupp, og det er grusomt ja!
ApriIbaby Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Vi har falskkrupp gutt og nabo'n har en gutt med falsk krupp.... Så her har du i hvertfall to til statistikken din :-)
Minesmå:)+en til! Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Off, vet hvordan det er. Har en gutt selv og han har hatt krupp 5-6 ganger på 1 år (han er 14 mnd). GRUSOMT! Jeg hadde krupp da jeg var liten, så vet ikke om det er flest gutter som får dette, men jeg hadde det veldig ofte! Svarte ikke på spørsmålet, men .....hehe
*Hutula* Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Min gutt hadde det og da han var mindre. Jenta mi har ikke hatt det...
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 http://www.barnelegene.no/publisher/publisher.asp?id=18&tekstid=150 jepp, flest gutter
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jenta mi har hatt det en gang. (Ho er berre 6 mnd då, så kan jo få det igjen....) Er det verste eg har vært med på! Har ein gutt og, han har ikkje hatt det (han er tre år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå