LINDA*** Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg blir litt smårar.... SOVING: sover halvtime-3/4t mellom 08-10 en gang. Sover halvtime fra ca kl 12. Sover halvtime fra ca kl 14 Sover 1 time fra kl ca 16 Er lik -------> 2 1/2 time til sammen Sover fra ca 19-07+/-. Våkner og må ha vann/smokk. Noen ganger tar det opp til en time før han sovner igjen! Lys våken! *svett* Klarer ikke å slå sammen sovinga på dagen. Kjipt at det er så hakkete i sovinga. :/ _____________________________________________________ MAT: Spiser 3 dl grøt tilsammen Drikker ca 1/2 liter mme Middag og frukt _____________________________________________________ LEK: Liker ikke alltid å ligge på gulvet. Krabber ikke enda. ______________________________________________________ ANNET: Får noen gange panikk! for enkelte. Men smiler 99,99% til alle han ser. Men det der vrælegreiene er jo helt snodig... Vi har ikke sånn kjemperutiner på alt. For vi er mange ganger ute på vift. Eneste vi egentlig har spikra er matinga. Der er det ganske punktlig. ____________________________________________________ Phuh. Måtte bare få det ut. PS: prøver på nr 2. Tenk å bli gravid dette året da.....
lillemor_og_jeg Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jenta mi er også 8 mnd. Sover tre ganger på dagtid, mellom 30 min og en time hver gang. Ganske likt som din. Hun kan heller ikke krabbe men aker seg fremover på gulvet. Sover greit på natta, må ha smokk innimellom.. de våkegreiene han holder på med vil gå over, er nok bare en fase.. )
lillemor_og_jeg Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Forresten, lykke til med prøvingen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå