Gå til innhold

tar dere vare på alt av kvitteringer o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg skal skjerpe meg der, men klarer det aldri...kjipe greier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tar skjeldent i mot kvitteringer. Kun på hvitevarer og litt dyrere ting... Aldri på mat og klær

Skrevet

njeee.. vel, det vil si, jeg kaster sjeldent, men har jeg system? neh...

Skrevet

tar som regel vare på det til det er vasket/brukt littegrann. hiver bare de lappene jeg får bruk for senere :-(

Skrevet

Ikke alt, men ting som det er greit å ha kvitteringer på som vaskemaskin og slike ting har jeg.

Skrevet

jupp.. alltid. Etter at jeg selv begynte å jobbe i butikk ser jeg hvor viktig det er å spare kvitteringer om det skulle väre noe. Man kommer ikke så langt uten den om det skulle väre noe, og det er det VELDIG få som vet virker det som.. Så kvitteringer fra matbutikker sparer jeg til pengene er trekt fra konto (da jeg betaler med kort).. På klär, vesker, sko osv sparer jeg leeeeenge.

Skrevet

Sparer kun på kvitteringer på dyre ting, som dyrt barneutstyr, hvitevarer, møbler o.l.

Andre kvitteringer ser jeg kun på om jeg synes det ble veldig dyrt/billig for å se om det har oppstått en feil.

Skrevet

fader så flink.. det skal jeg og bli.. hvordan ordner du det??hvor samler du? system? etc

Skrevet

Nei, er dårlig på det.. Matvarekvitteringer tar jeg sjelden med fra butikken, andre på klær/sko/slike ting ender i posen sammen med gjenstanden som er kjøpt, men blir ofte kastet når jeg tar i bruk det jeg har kjøpt.

Tar vare på kvitteringer til hvitevarer og slike som er med garanti osv..

Forøvrig har jeg et tips om man har betalt med kort (noe jeg ofte gjør).

Jeg skulle nemlig inn igjen med en kjole som glidelåsen var ødelagt i, men de krevde kvittering. Da gikk jeg inn på nettbanken, fant datoen og butikken på listen over kjøp, og gikk inn på detaljer. Der kom det opp både butikk, pris og alt, så det funket helt fint som kvittering..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...