Gå til innhold

Tottesugere og problemer med totten - anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 1,5 år suger BARE på høyre tommeltott. Nå har hun begynt å få noen blodutredelser på tuppen (mørke, flekkete) og tommelen er litt småhoven og rødlig. Er dette vanlig, eller bør vi sjekke det? Hun viser oss den og sier "vondt", men hva kan man gjøre med det? Regner med at hun bare har sugd så hardt at det er blitt vondt, men kan det være noe annet? Noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig dersom man suger på totten ja!

Gjorde det selv til jeg var store jenta, og sugde så hardt at den fikk bloduttredelser.

Skrevet

Samme gjorde jeg da jeg var lita.Ganske stor da jeg slutta,hehe.

Brukte bare en tott og den ble ganske oppbrukt ja!!

Skrevet

Ja, samme her! Den ble helt deformert...

Og steike det var vanskelig å slutte ja!

Skrevet

Gikk blodutredelsene over etter hvert da? Eller kom de tilbake med jevne mellomrom?

Skrevet

tremeningen til snuppa mi sugde på totten når ho var lita (er 23 år nå), den ene tommelen hennes er dobbelt så stor som den andre...

Skrevet

Usj...vi har forsøkt å plastre den et par dager nå på dagtid, og det har faktisk gått ganske bra. Hun sover i vogn med votter på dagen, og det fungerer fint. Men om natten vil vi ikke ha på plaster, i tilfelle hun putter tommelen i munnen og får den i halsen. Kanskje noe annet kan hjelpe, selv om hun bare er 1,5 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...