MikroMidas Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Snuppa på 1,5 år suger BARE på høyre tommeltott. Nå har hun begynt å få noen blodutredelser på tuppen (mørke, flekkete) og tommelen er litt småhoven og rødlig. Er dette vanlig, eller bør vi sjekke det? Hun viser oss den og sier "vondt", men hva kan man gjøre med det? Regner med at hun bare har sugd så hardt at det er blitt vondt, men kan det være noe annet? Noen med erfaring her?
ALIICE Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Helt vanlig dersom man suger på totten ja! Gjorde det selv til jeg var store jenta, og sugde så hardt at den fikk bloduttredelser.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Samme gjorde jeg da jeg var lita.Ganske stor da jeg slutta,hehe. Brukte bare en tott og den ble ganske oppbrukt ja!!
ALIICE Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Ja, samme her! Den ble helt deformert... Og steike det var vanskelig å slutte ja!
MikroMidas Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Gikk blodutredelsene over etter hvert da? Eller kom de tilbake med jevne mellomrom?
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 tremeningen til snuppa mi sugde på totten når ho var lita (er 23 år nå), den ene tommelen hennes er dobbelt så stor som den andre...
MikroMidas Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Usj...vi har forsøkt å plastre den et par dager nå på dagtid, og det har faktisk gått ganske bra. Hun sover i vogn med votter på dagen, og det fungerer fint. Men om natten vil vi ikke ha på plaster, i tilfelle hun putter tommelen i munnen og får den i halsen. Kanskje noe annet kan hjelpe, selv om hun bare er 1,5 år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå