Isilra Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har 1 års permisjon med 80% lønn, kan jeg ta jobbe noen timer ved siden av og skatte for det, eller er ikke det lov?
Tommage♀♂ Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Om du har inntekt blir du tilsvarende trukket i permisjonslønn
olla Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Da jobber du gratis på en måte, for du mister av permisjonspengene. Så jeg ville IKKE ha gjort det!!! Da er det bedre å ta 100 % permisjon, og heller spare litt av pengene til de 2 siste mnd, og så se om en vil jobbe litt da.
Isilra Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 Så dumt det er da :/ Er i permisjon nå og tenkte jeg skulle være med på vareopptelling og få litt ekstra penger i januar, men da går vel ikke det da :/
olla Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Nei, gjør nok ikke det. Litt kjedelig om man velger 80 % ja, men ellers er det jo logisk at en ikke kan jobbe når en er i 100 % permisjon.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jo du kan fint jobbe, men varsle ifra til nav så blir permisjonen din ytterlige forlenget, er nye regler for og jobbe under permisjon, men og tjene penger bare for og ha ekstra kan du ikke bare gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå