Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på sjekk på sykehuset pga veldig mye kynnere. var da i uke 27 uker og da veide babyen ca 1000 gr. hvis ungen fortsatte å legge på seg ca 200 gr. iuka ville den være ca 3600 g ved fødsel og det trodde jeg var helt perfekt men han sa det var 5% over kurven, er jo ikke mye men alikevel...... kan det være at det er ei jente for de er kansje vanligvis litt mindre eller bruker de likt skjema uansett kjønn.???? ville ikke se kjønnet vi da for synes det er litt spennende å ikke vite men angrer litt nå.Hvor stor var deres baby i uke 27 ca g hvor stoe ble den ved fødsel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ul i uke 26 med snuppa, da var hun rundt 1 kg, og hun var nesten 4,5 kg når hun var født. De vokser så forskjellige, at tror ikke du skal bekymre deg:)

Skrevet

I uke 35 med nummer to sendte jordmor meg til ekstra ul, for ho syntes han vokste for lite. Da mente de at han kom til å veie litt under normalen. 3200, men han veide 4010 når han ble født:) 3 dager over termin. Så de har ikke lett for å beregne det. Og jeg tror ikke jenter pleier å veie mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...