Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjernet hormonspiralen i desember med ønske om nr. to. Mens jeg har hatt spiralen har jeg ikke hatt blødninger, eller kanskje ett par bittesmå i løpet av nesten to år. Begynte å blø tre dager etter spiralen var fjenet. Nokså sikker på at det var mens, varte i tre dager. Men siden jeg nå ikke aner hvor lange sykluser jeg har er det vanskelig å vite når det er mest sannsynlig å kunne bli gravid.. Har ikke lyst til å vente mange mnd for å finne det ut. Kan jo ikke ha sex hele tiden heller;) Vet jo at det er mest sannsynlig ca. 12-14 dager etter mens, men likevel.. Noen som har erfaring?? Og kanskje noen legger ut på skravle for meg, ønsker å være anonym med denne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med akkurat menssyklus etter spiralfjerning, menlurer litt på hva du mener med 'sex hele tiden'. Hvis du ikke stresser for mye med at du mååå bli gravid NÅ, bare slapper av og ikke tenker på det, og har sex ca annenhver dag - så tror jeg sjansene er størst. Ellers kan du vel ta en eggløsningstest? Uansett tror jeg ikke du skal forvente at det skjer de første par månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...