PRINSESSE VIL IKKE Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 gullklumpen har fått lungebetennelse,og hönemor som jeg er,må jeg måle relativt ofte,men feberen stiger så sinnsykt fort på disse små! noen som vet hvilket merke som er bra?
selfangerkjerringa Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Øretermometere er ganske upålitelige... du kan ikke måle under arma da, for å sjekke sånn ca - og så ta rektalt når det er skikkelig høyt? Hvor gammel er hun?
ApriIbaby Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Elendig. Upålitelig på vokse også. Juniro var på legevakten og temp bl målt i øret av sykepleier til "ikke feber". det stremmer ikke sa jeg..."Joda..." Så ba jeg om å få et rektaltermometer: 39,6. Jg kjenner barnet mitt og er selv sykepleier.... Øretermoetere er upålitelige og krever jevnlig kalibrereing få å kunne brukes.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Vi har Braun digitalt øretermometer. Er veldig fornøyd med det. Enkelt å bruke. Men viser litt under hva han egentlig har i feber. Det riktigste er det de får i rumpa. Men er veldig grei som en pekepinn. Har en som har hatt mye feberkramper så her har det vært flittig i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå