Gå til innhold

Hva tjener en assistent i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 årig høyskoleutdanning, (sykepleier) og har jobbet 4 år på sykehus, men har ingen jobberfaring i barnehage annet enn et halvtårs vikariat da jeg var 19 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig. Du får vanlig assistentlønn? Det skal jeg også ha, dytter jeg:)

Skrevet

Hvorfor vil du jobbe som assistent i bhg i stedet for å jobbe som sykepleier?

Er bare nysgjerrig jeg.

Ellers så tror jeg assistentlønna ligger sånn ca rett over 200.000.

Skrevet

Jeg får 203 000. Men hvis man jobber som assistent i Oslo tjener man visst litt mer.

Skrevet

Har en sykepleier kollega som jobbet et halvår som assisten i bhg. Hun fikk ikke noe for utdanningen/erfaringen sin.,....vanlig assistentlønn

Skrevet

Hva får man mer ansiennitet for da? Hva slags arbeid? Og hvilken type utdanning?

Skrevet

Jeg jobber sammen med to sykepleiere. Hun ene jobber som assisten, mens hun andre jobber som støttepedagog. Da får hun lønn for utdannelsen sin, så kanskje du burde se om det er ledig stilling som støttepedagog der du bor?

Skrevet

Takk for svar! Grunnen til at jeg vurderer barnehage er rett og slett for at jeg synes det er håpløst med all turnusjobbing når jeg har 2 små barn og en mann som reiser mye i jobben sin. Har tenkt å gå tilbake til sykepleieryrket senere, men akkurat nå frister det med noe annet. Itillegg bor jeg på et sted hvor det ikke er så mange valgmuligheter innen sykepleieryrket som f.esk poliklinikker og steder hvor man har normal arbeidstid. Men har ikke bestemt meg helt da... Kjipt og gå ned såpass i lønn også...

Skrevet

Jeg jobbet som barnehage assistent ekstra vakt, hadde 110 kr. i timen.

Skrevet

I disse tider har du mulighet for å få en pedagogstilling uten lederansvar, da vil du tjene fra 280 000 til ca 295 000 om du har mindre enn 4 års ansenitet.

Skrevet

En ting til: Søker man assistentstillinger, får man assistentlønn når man ikke har relevant utdanning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...