Gå til innhold

Hvordan gikk nyttårsaften med deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi har våkna hver kveld nå av at folk skyter opp raketter. Men i går sov hun gjennom hele rabalderet! :-) Helt utrolig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sov gjennom hele sulamitten :-)

Det var verre med hunden stakkar, han var redd han.

Skrevet

Sov igjennom alt, selvom vi stod MIDT oppe i det.......

Skrevet

Vi gikk hjem fra selskap litt før tolv (tenkte vi skulle rekke hjem før det værste begynte) og det var allerede masse raketter og bråk. Snuppa sovna på ryggen min i det vi gikk ut av døra, og våkna ikke engang når eg tok av alle klærne og la henne i seng:)

Skrevet

Det gikk så fint :-) Hun våknet utrolig nok ikke av alle rakettene.

Skrevet

Lille snupp våkna klokka tolv så han fikk sitte oppe å se på rakettene i vinduet sammen med oss. Det var stas, også sovnet han igjen etterpå :)

Skrevet

Han sov seg gjennom bråket. :o)

Her skjøt de opp raketter stort sett hele tiden fra kl. 21 og til over midnatt.

Kom noen rundt kl.6 også.

At det går an!!

Fatter ikke at folk gidder bruke så mye penger på noe som forsøpler så mye!

Skrevet

Sov som en stein... Jeg hadde med babycallen ut og rakettene slo inn hele tiden,men ikke et kny fra gullet:)

Skrevet

Jeg tok med vesla i vognA UT kvart på tolv, 3 minutter etter sov hun...da hadde hun vært våken siden 19. sov gjennom hele greia, men våkna igjen når vi gikk inn..hehe,...

Skrevet

Jenta vår sov igjennom hele rabalderet:) Litt overrasket over det egentlig hehe..

Skrevet

sov fra 19-07. helt utrolig. men virket som hun sov litt urolig før tolv. etter de store knallene akkurat kl tolv sov hun rolig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...