Gå til innhold

Dere med bhg-barn. Merker dere absolutt alt av klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare utetøy f.eks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt alt, og det tror jeg de ansatte setter pris på at man gjør. ;o)

Skrevet

huff, jeg er slapp med merking..merker bare votter, lue, sko og utedresser/regntøy/jakker. Jeg klager ikke om noe blir borte da... kikker bare etter det i lost and found avdelingen. hehe.

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Stryker på jakker, luer, ull og ting jeg er ekstra redd for.

vanlige strømpebukser, bodyer osv skriver jeg initialer på vaskelappen.

Skrevet

Jeg merker sokker også he he litt av en jobb.

Skrevet

jeg var helt overbevist om at jeg skulle merke alt. og ingen skulle si at jeg ikke var ordentlig mamma som hadde orden.

det er nesten ingen ting som er merka herifra mer. (men jeg sier ikke noe om umerka klær blir borte og jeg har litt dårlig samvittighet)

Skrevet

Merker alt, med tusj, klistrer klistremerke på gummistøvler og regntøy.

(Enda jeg har sånne til å stryke på..., men er litt for lat når det kommer til det strykejernet;-))

Skrevet

Jeg merker det meste, enkelte plagg er det liksom ingen tvil om er jentene sine at jeg har latt det være. Men stort sett alt merkes. Og det er ikke primært for å unngå at noe forsvinner, for det har til dags dato aldri skjedd oss i barnehagen... MEN: det gjør jobben for de ansatte utrolig mye enklere når de slipper å sitte og lure på hva som er hva som er hvem sitt!

Skrevet

Jeg merker alt.

Jobber i bhg. selv så jeg vet hvor mye unødvendig tid vi i personalet bruker på å finne frem i kleskaoset i garderoben...

Skrevet

Ja, absolutt alt. Og jeg har aldri mistet noe :) Sokker er feks noe som kommer fort bort. Jobber selv i bhg, og finner jeg en sokk, så har jeg ikke mulighet til å vite hvem det er sin... Bruker mest ulvang sokker så de vil jeg ikke miste heller...

Skrevet

Alt, inkludert sokker.

Skrevet

ja merker alt... jobber som ped leder å kjenne at æ blir mer "tverr" i å leite etter ting barna mister dersom det ikke er merket. Syns de e håpløst m umerka klær og sko.

Skrevet

Nei, skrekk og gru... Jeg er helt udugelig på det. Merker dresser og sko da...

Skrevet

Husk på at det også går ut over ungene og hele rytmen til ungene. Det brukes masse tid på å lete som skulle gått til andre ting og ungene fryser, aktiviteter blir avlsyst osv. fordi noen ikke er kledt for det.

Det dreier seg ikke bare om at foreldre skal slippe å kjøpe unødvendige klær-

Skrevet

Enig med deg... folk burde huske på at ungene noene ganger også kles av vikarer. De vet ikke hvem som eier hva og hvem som har arvet etter en kusine som heter trine (men det er jo merket med trines navn så da må dere jo vite at det er bastian sitt?).

Skrevet

Merker alt hun har med seg til bhg, sokker, truser, votter, luer ja, igrunnen ALT. Tar litt tid med strykejernet, men så har vi heller aldri mistet noe heller :-)

Skrevet

jeg prøver så godt jeg kan... men er ikke alltid alt har navn på... men har kjøpt meg sånn penn nå så har begynt å skrive navnet hennes under sokkene, og merker jeg er flinkere når det bare er å skrive navnet i stede for å stryke..det var så sabla kjedelig...

Skrevet

Ja til den minste sokk =) har fått masse skryt av de ansatte, det blir selvsagt mye lettere for dem å skille klærne da..

Skrevet

jepp...her merkes alt. Jeg gjør det med en gang klærne kommer hjem fra butikken. så enkelt og greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...