Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke vi får vasket gullet skikkelig ren. Han er snart 6mnd og til nå har vi kun brukt olje når vi vasker han. Men nå synes både jeg og min samboer at det fortsatt lukter tiss og gulp etter at vi enten har vasket ham eller badet ham. Har brukt babyshampoo til håret.

Han har aldri vært plaget med utslett eller eksem, så jeg lurer på om vi skal prøve å bruke babysåpe, men HS sa på 5mnd kontroll at vi kun skulle bruke olje.

Hva bruker dere til vask og bading? Olje eller såpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid pleid å bruke babyline sine produkter.De er kjempegode,og scorer høyest på tv2 sine "best i test".Bruker såpen som heter "bad" og den tar vekk all lukt!Lukter bare sin egen rene gode lukt etterpå =) Bader han ca 2 ganger i uken.

Skrevet

Vi bruker babysåpe når han bader, å når vi vasker hendene hans.

HS her sa det var helt fint, men at vi ikke burde bruke olje når vi bader, siden det er litt skummelt om han får vannet med olje i munnen når han bader. Så de sier vist mye forskjellige fra HS til HS!

Skrevet

Me har brukt såpe. Doctor Johnson barnesåpe og natusan. Ho har aldri hatt utslett eller eksem.

Skrevet

bruker babyline sin "bad" her også. Lukter godt etterpå:-)

Kristine, ja de sier forskjellig på hs! Er så mye forskjellig informasjon fra div hs, får en beskjed her, en annen på neste kontroll;-) Lærer å stole på seg selv etterhvert.

Skrevet

Takker for svar. Får jeg kjøpt Babyline på vanlige matbutikker?

Skrevet

Tror ikke du finner babyline på matbutikker,men jeg har kjøpt de på apoteket og sparkjøp!

Skrevet

jeg kjøper på apotek, men de har dem på babybutikker. Aldri sett de på matbutikker.

Skrevet

bruker å babyline sin bad, og funker kjempe greit. badevannet se rogså litt mer innbydende ut med litt skum i syns jeg:) babyline føres på enkelte dagligvare, ellers er det apoteket og barne utstyrs butikker..

Skrevet

Kan også bestilles direkte fra http://www.norsk-medikal.no/ ser jeg på nettet. Har bare Kiwi, Prix og et miniapotek i butikk her så de har nok ikke stort nok utvalg til å føre Babyline.

Skal sjekke babyutstyrsbutikker og større matbutikker torsdag når jeg skal til byen på salg :-) Ellers bestiller jeg på nett, går så fint så. Takker igjen for raske svar :-)

Skrevet

takk for tipset selv:-) ang norsk medikal. Ser ut til at prisene ligger litt under babybutikkene hvertfall:D

Skrevet

Her har vi dusjet snuppa og brukt Natusan. Hun fikk et skikkelig utbrudd av eksem, og da var det slutt med Natusan. Kan jo ikke si at det var det, men stoppet med det for sikkerhet skyld. Har kjøpt Sebamed dusjolje på apoteket, den er med litt såpe. Lukter godt, blir ren og pen, og ikke tørker det ut huden. Skal forsøke babyline neste gang skjønner jeg :-) Fin unnskylding for å gå på Sparkjøp :-)

Skrevet

Anbefaler alle å sjekke "tv2-hjelper deg sine" nettsider .Der står det masse nyttig når det gjelder hva som er lurt og best å bruke av forskjellige produkter til barn!Natusan er som regel "fy-fy"!

Skrevet

sjekk gjerne også testene på www.gronnhverdag.no. Et par av natusan sine er akseptable, resten er fy-fy!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...