Gå til innhold

Eldsta skalla i steinbenken idag :s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle klatre opp på krakken for å være med og steike vafler hos mormor idag, krakken glei unna og hun skalla fortennene i kjøkkenbenken - som er av stein :s Ene fortanna blei litt løs, men vi skal gi det noen dager og se hvordan det går - det hender jo de "fester seg" igjen. Huff... det smellet skar gjennom marg og bein altså :( Heldigvis er hun utrolig tøff. Betydelig tøffere enn mamma'n og pappa'n sin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om det bare er ei melketann? kom ikke blod eller no... når mister de egentlig melketennene?

Skrevet

Ja, for det kan ha blitt skader på tannen under. Alltid lurt å sjekke det ut. Grunnen til at jeg sier det er bl.a. fordi niesen min mistet tannen for alltid pga at foreldrene ikke tok henne med til tannlegen (tannlegevakta). Behøver ikke være så galt - men lurt å sjekke det ut.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dra og ta bildet av den, det gjorde vi når snuppa falt og slo tanna si. Bedre med en gang for mye vettu :) Lykke til! :)

Skrevet

oj, tusen takk for tips, jenter! Skal ringe tannlegen imorra tidlig og høre. De har fri fra barnehagen imorra begge jentene, så jeg kan kjøre en tur hvis de kan ta imot oss hos tannlegen. Håper bare de kan ta oss inn på privaten her vi bor, så jeg slipper å kjøre så langt :(

Skrevet

det beste er å høre med sånne experter de har i byen. Den større byen.

Skrevet

uff hørtes ikke godt ut ..

God bedring til jenta di :)

Skrevet

mi på 6 mistet vel de nederste når hun var 5 og begynner å få løse fortenner nå når hun er 6..

Skrevet

Hva kan egentlig tannlegen gjøre hvis skaden er allerede gjort?? Har alltid lurt på det.

Skrevet

haha, mayaya... jeg kommer meg ikke til byen nå med mindre det er krise :( Har ikke penger til verken ferge eller bensin... Får prøve i litj-by'n først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...