Gå til innhold

tips til utdrikningslag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover og trenger tips... massevis. gjerne litt koselige ting/spill/leker som man kan gjøre på voerspiel også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i landet skal dere feire?

Skrevet

pakkelek, alle tar med noe som bruda pakker opp. skal gjette hvem det er fra, så hman må altså ha kjøpt noe bruden forbinder med deg... må shotte om hun ikke gjetter rett. (pæreider er å foretrekke...)

alle skriver en setning som bruden forbider med deg. må gjette hvem som har skrevet hva

klatring

spille inn cd

blåse opp en haug gassballonger, skrive et gammeltflammenavn på hver ballong, hun må fortelle historien, for så å smelle ballongen

Skrevet

Jeg var på ett der bruden fikk være modell for en dag... Var utrolig kult.. Hun ble stylet av stylist, fikk lære å gå av en som jobber med fashion modeller og fikk over 100 bilder osm ble tatt av profesjonell fotograf... veldig gøy!!!

Skrevet

Shopaholick - Gi bruden et budsjett å la henne shoppe. Jeg fikk det i mitt utdrikkningslag. Alle venninnene hadde gitt en viss sum så var det ut på shopping. Måtte holde meg til "sex in the city" tema og på kvelden var det fest der alle jentene kom i kjoler og høye hæler og drakk cosmopolitan og champagne. Stooooor stas!

Fjordrafting eller annen rafting.

Go cart, laser x, paintball

Partnerprøve - Film den kommende ektemann å still masse spørsmål. Bruden må gjette hva han har svart. En shot for feil svar.

Spa

Lite tips: Ta masse bilder og lag minnealbum til bruden:0)

Lykke til:0)))

Skrevet

På mitt lag ble jeg først tatt med til et "hemlig sted". Fikk bind for øynene. Da vi kom frem viste det seg at gjengen hadde leid et sånn sight seeing tog, så bar det rundt i nabolaget med detta toget da. Det vakte oppsikt kan man si. Så var det en tur til platestudio. Så måtte jeg handle litt med rulleskøyter (det jeg handlet ble brukt til matservering senere. Så måtte jeg selge gulrøtter på sats (teit!), så dro vi til et leid lokale hvor vi lagde sang og hadde vanlige selskapsleker. Drakk og spiste. Så ble det en liten bytur helt til sist.

Skrevet

takk for mange gode tips ta gjene imot flere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...