**¤¤** Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Samboeren har nettopp gått ut av døra for å besøke en kompis og her sitter jeg alene med barna. Barna leker fint, men jeg kjeder meg. Tv'en er ødelagt også Har ikke hatt tv på flere dager og nå holder jeg på og gå på veggen.... Vet at jeg er en tv slaver... Hva skal jeg gjøre????
Kristine :-) Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Les en bok for barna. Det pleier å være suksess her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå