Ned 20,4kg.. Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg trenger litt hjelp her.. Jeg er nå i uke 23 (snart 24) og har masse melk i brystene mine. Jeg har lekket litt i ca.8 uker, men har nå så vildt mye melk i brystene at jeg ikke kan røre dem uten at det gjør vondt og at det kommer mye ut fra dem. Noen som har samme problem? Dette er forresten min første graviditet. Hva kan evt gjøres? Har hørt at pumping ikke hjelper da det bare setter i gang melkeproduksjonen for fullt..??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Helt normalt:==) Fikk det selv i ca uke 18..... Ikke gjør noe med det,bare la det være.. Presser du det ut øker produksjonen. Bruk ammeinnlegg slik at du ikke får noe betennelser i vinter(letter og få det når du er kald på puppene,våt og har melk) Er det vondt ville jeg trykket ut litt melk,eller så kan du legge varme kluter på puppene og se om det hjelper:=) IKKE PUMP
mamman t o.a Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 kjenner nok igjenn det problemet ja:s har det jeg også... er 14+4.. har hatt det noen uker allerede:s har fått beskjed om at det beste er og ikke klemme for mye,men bru innlegg og sportsbh og ikke røre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå