Isilra Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Gutten vår har plutselig begynt å gråte/hyle hver gang han skal prøve å spise. Han spiser bra, og så vrir seg unna og hyler! Han har aldri vært sånn før, kun om han er kjempeovertrøtt eller har hatt vondt i magen.. Men nå klarer jeg ikke finne noen grunn hver gang lenger. Har skjedd ved hvert måltid nå siste 2-3 dagene. Han hyler, vrir seg unna og så prøver å ta puppen, og så vrir seg unna igjen. Blir helt rolig når han får smokken.. Ikke er det at jeg har for lite melk heller, for melka renner som bare av det når han vrir seg unna.. Er dette noe jeg bør bekymre meg for, eller er det normalt? Jeg trodde ammingen skulle være høydepunktet for dem jeg.. Han er 2,5 mnd forresten
Hufsla Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 sånn begynte mine to og. Med den første visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, men med den andre fant jeg ut at hun måtte rape. Den satt liksom fast, og hun var sulten og. Prøv å få han til å rape, det kan ta litt tid.
Isilra Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Ja, har gjort det. Stopper opp når han hyler og får han til å rape (og som oftest gulpe og). Er skikkelig rap som kommer, så det er nok mye av grunnen.. Men så prøver vi igjen og han kaster seg over puppen for så å hive seg unna igjen.. (ja, han er litt dramatisk ) Har akkurat prøvd nå.. Han har fått spist endel, men jeg blir usikker på om han har fått i seg nok. Når jeg legger han fra meg og pludrer litt så smiler han og koser seg igjen, eller om jeg skifter på han. Men akkurat det å spise er ikke noe gøy lenger tydeligvis :/
velsignet med to Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Sånn har gutten min også vært i romjula. Skjønte ikke hva det kom av, og skjønner det fortsatt ikke. Men både jeg og han har vært litt forkjøla da så kan vel ha noe med det å gjøre. Men det har gått over nå, av seg selv.
lilja74 Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 hei. har hatt samme problemet med mine to. Fant etterhvert ut at de muligens reagerer på kumelk. Etter råd fra lege kuttet jeg ALLE melkeprodukter fra kosten, leste på alle innholdsfortegnelser.Det hjalp, verd å prøve?
Isilra Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 Takk for tips Men jeg tror ikke jeg har spist/drukket noe med kumelk i det hele tatt de siste to dagene.. Kan det "henge i" over lang tid?
*jaja* Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Har opplevd dette med begge mine og ei venninne hadde også samme "problemet" med si lille tulle, så det er nok normalt. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg trodde det var fordi melken ikke kom fort nok, men hvis du har masse så... Men ikke bekymre deg i alle fall
Isilra Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 OK, blir beroliget når jeg hører flere har det sånn Er vel mest gubben som bekymrer seg, hehe. Nå kan jeg berolige han og
Kate77 Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Kan være at melka kommer for fort, min får av og til litt panikk da. Kan også hende han er tett i nesa. Du kan kjøpe nesespray/dråper også for de aller minste på apoteket. Noen ganger har jeg også merket at han roer seg om jeg gir han smokken i stedet. Han er altså mett men ikke ferdig å sutte. Blir forbanna når det kommer mat ut av smokken altså
~Snublefot~ Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Vil bare si at det høres ut som slik vi hadde det. Jenta mi hadde vondt i nakken sin, pga hard fødsel/ks. Vi fikk behandling hos fysio og kiropraktor, for det ble bare verre, til slutt måtte jeg pumpe meg på dagene for at hun skulle få i seg noe, hun klarte ikke ligge ved puppen. Det startet da hun var to-tre mndr. Les på kiss-kidd.no, om du lurer på noe, eller send meg pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå