Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vi kjøpte Hemnes kommode fra Ikea vi. Og kjøpte til en stellematte for å ha oppå. Ikke stellematta fra Ikea da. Liker ikke den så godt. Så på noen der stellematta satt fast i kommoden, men synes det var greit å kjøpe Hemnes, for da kan vi bruke kommoden senere. Skal jo holde i babyen mens han ligger på stellebordet uanett, så fant ut at vi ikke trengte en stellematte som satt fast i kommoden ) Og den sjer også veldig flott ut =)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hva heter den kommoden fra Jysk...pris??
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Vi så også på den. Mener den kosta 1200 kr. Noen må rette med nå hvis jeg tar feil :-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Er det den med tre skuffer du har fra IKEA "meg og gullet" ??
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Jepp.. synes den passa så bra iforhold til høyden. Og skuffene likte jeg godt på den. De er store og dype, så får plass til mye i kommoden. Klær, stelleprodukter, sengeklær. Greit å ha alt på et sted. Ble jo rene reklamen detta ) Håper vi er like fornøyd med den når vi skal ta den i bruk . Har også hørt en del som har kjøpt Malm kommode fra Ikea, til stellekommode. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå