Gå til innhold

Erfaringer med Älvsbyhus, anyone??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd, eller ikke?

Og hvordan er prisen i Norge, i forhold til den prislisten som ligger ute på hjemmesiden deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok,fant prislisten på norsk nå ja :)

Så bare på www.älvsbyhus.se jeg, hadde ikke funnet den norske siden da jeg posta her.

Skrevet

Jeg har!

Er veldig fornøyd med huset! Oppfølgingen etter underskrevet kontrakt kunne vært bedre, men det kan sikkert variere fra sted til sted!

Hvilket hus har du sett på? Og hvor skal du bygge?

Skrevet

Tornerose har vi sett på, det ser ut som et praktisk hus. Bygger i Trøndelag. De leverer i hele Norge, sant? Hvilket hus har dere da? Hvor mye kostet huset på prislisten, og hvor mye måtte dere ut med i tillegg, omtrent..?

Skrevet

sambo er snekker. pappa og han har vært borte i 2 slike typer hus. sier de er helt ok, men ville ikke valgt slikt hus selv....

Skrevet

Vi sjekka mye rundt da vi plala bygging og kom til at det var en hustype vi ville styre laaaant unna. Har sett et slikt hus ferdig og det var et "papphus". Vaskerommer tålte ikke vekten av vaskemaskin/trommel og ga etter. Var ikke noe feil med huset i følge huslvereandør. Husker vi fant at de ved et par anleninger også har mistet godkjenningen for å drive i Norge pga trøbbel/dårlig servise. Mener vi leste amngte fortvilte erfaringer med disse på husbygger.net.

De følger vel heller ikke norske ål slik at det er håpløst når en selv skal innrede annen etg da norske gipsplater ikke passer til stender avtsnaden. VI kokluderte i alle fdall med at vi ville styre lang unna dem. Man få hva man betaler for.

Skrevet

Har lest at de praktiserer kjempeservis til kontrakstegning - etter det er det ræva oppfølging og servise.

Skrevet

Papphus som ei kaller det, vil jeg ikke akkurat si det er! Da hadde det ikke vært så godt og varmt som det er! Det er mye varmere enn andre hus!

Vi har Snøhvit, og er som sagt KJEMPE fornøyd med huset!

Vi betalte 1.640.000 totalt, utenom tomt betalte vi 1.300.000! I tilegg til prisen som står oppgitt er det utstikking, graving, pipe, rørlegger, byggebrakke,byggestrøm, evt mobilkran, gebyr til kommunen, tilknytning vann,kloakk og strøm...

Det er jo et veldig enkelt hus, for å si det sånn! Er du ute etter et fancy hus,så bør du finne noe annet!

Det med innredning av 2.etg er ikke noe problem. Det er bare å skjære til isolasjonen på en spes måte så er ikke det noen sak!

Og negative kunder finner du UANSETT hvilket firma du velger, og feil med hus finner du UANSETT hvilket firma du bruker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...