Lady Ivory Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Lillegutt har alltid likt å sitte i grinda si og leke, og vi har ingen planer om å ta den ut enda. (Han er snart 9 mnd.) Nå begynner jeg å synes at den tar vell mye plass i stua og ettersom jeg er førstegangsmor har jeg ingen formening om hvor lenge han kommer til å trives i den. Hvor lenge brukte deres små grinda si?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Tror han faktiskvar nærmere 2 år før jeg satte den bort. men den ble bare brukt når jeg var i dusjen stortsett. Når han var baby sov han ofte i den. Så lenge de synes det er greit å være der så er jo det fint. På slutten gikk det i de 10 min jeg dusjet.
*Minnie Mus* Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 brukte den til ca litt over året.... men har nettopp tatt den vekk nå, (fyller to år i april) ble til at vi oppbevarte leker der...
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Bruk grinda så lenge som mulig, er mitt råd! Det er veldig greit at barnet trives i lekegrinda, for det er vel den tryggeste plassen man kan sette fra seg barnet på når man f.eks. MÅ på do, MÅ dusje, MÅ gjøre noe uten barn. Iflg. min mor, sto jeg "hele dagen" i lekegrind til jeg var godt over 2 år...... Midt på kjøkkengulvet, midt i "action-området", men samtidig trygg for alt som skjedde.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Junior er 14 mnd, og vi bruker den fortsatt.. Er ikke mye han er oppi der, men sitter der når vi ordner klar mat, må ut med søpla o.l.. Han stortrives, så vi kommer ikke til å ta den bort enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå