Gå til innhold

Når rydder dere unna julepynten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i slutten av januar. Føler at nå er julen ferdig og nå begynner jeg etter hvert å bli klar for baby. Hadde litt lyst til å ta bort pynten i dag, men det er vel litt tidlig? Når rydder dere bort jula?

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

begynner nok så smått i morra, jeg føler også at julen er ferdig nå... Men synes at det er greit å ta litt og litt, så det ikke blir så fryktelig tomt med en gang. Det er jo litt trist og da, når alle de fine lysene i krokene og vinduene blir borte...

Skrevet

tenkte å ta det bort i løpet av helga jeg:) Mamma er julefrelst da, så hun kan godt ha fram julepynten til midten av januar minst:)så det er nok smak og behag.

Skrevet

Kanskje fredag eller til helgen. Har termin 11. januar, så det hadde nok vært lurt å få det gjort :-) Men har ikek så mye annet enn juletreet, så det er fort gjort.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har begynt sånn smått i dag, og resten ryker i morgen! Deilig med et hamskifte i huset, syns jeg, føler meg ferdig med rødt, grønt og gull nå=)

Skrevet

13.dag jul blir det her...om ikke mye før.....vet at mange rydder bort 20.dag jul, men det blir altfor seint for meg :o)

Skrevet

I morra..No e d babymodus her i huset så æ vil bli ferdig med alt som ikje har med baby å gjøre :)--snart termin..:)

Skrevet

Jeg begynner nå :-) Bruker ikke rydde bort jula så tidlig til vanlig. Men sliter så med ryggen nå, at jeg synes det er greit å begynne idag :o)

Skrevet

Her er jula rydda bort. Tok pynten i helgen og juletreet i dag. Vi skal flytte om halvannen uke også, så jeg har vært litt stressa på dette med julepynten. Fort opp og fort ned igjen :) Vi rydder som regel bort alt 1. nyttårsdag da, så det var ikke så ille.

Skrevet

Jeg rydder bestandig bort jula 1. januar, også i år. Synes juletreet og all pynten tar såååå masse plass at det er deilig å få "tilbake" huset sitt igjen! Følte meg så lettet når alt var borte...

Skrevet

Vi tok vekk julepynten idag......

Skrevet

Jeg begynner i morgen.... Sambo begynner på jobb igjen da, så da har jeg formiddagen og dagen alene.... Men stjerna, 7arma å resten a lysene i vinduene må vente til lørdag, då vi ska ha opp nye parsienere....

Skrevet

Iår forsvant juletreet og pynten i romjula. Ikke det jeg normalt gjør, men var i ryddemodus, så da måtte jeg bare gjøre det.

Skrevet

fjerna den idag.

endelig får jeg "puste" !!

Skrevet

Den fjernet jeg 30. desember

Skrevet

jeletreet i dag,resten i morra,e så følsom for tida at eg begynte nesten og grine når mannen min kasta juletreet ut verandan:( hmmmm....rart med det-mye fri og masse kos meg,mann og min søte treåring og til neste år ei på ca 9 mnd til jul...leeeenge og vente...men men man får trøste seg med lysere tider og snart sommer hehe...(snart og snart fru blomm)

Skrevet

Vi tar all julepynten bort på fredag nå vi.

Da kommer det folk å henter juletreet dagen etter så det er ikke noe vits i å vente.

Skal bli godt å få vasket bort og ned før baby kommer.

Skrevet

Rydder bort jula i morgen... nå er jeg rimelig lei av nisser, lysestaker og juleduker;-)

Skrevet

Begynner vel så smått i morgen, blir godt å få den ut.

Skrevet

Hehe det ble det ryddet bort i romjulen og hadde vi hatt juletre, så ville det gått idag. Men siden vi ikke var noe særlig hjemme så gadd vi ikke ha tre.

Har kun lys i vinduet nå, det er jo så mørkt at det er bare koselig å lyse opp litt :)

Skrevet

Jeg pleier å tviholde på julen til juletreet drysser faretruende mot 13. eller 20 dag jul, men allerede idag på første nyttårsdag ribbet jeg treet denne gangen, for å være på den sikre siden før fødsel. Gubben aner ikke hvordan juletrepynten skal ryddes bort, så jeg gjorde det unna nå. Ellers ville gubben kanskje måtte plukke ned pynten mens jeg er på sykehuset - fødselen kan komme til å skje før vi rekker å snu oss rundt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...