Ikkelektuell Skrevet 1. januar 2008 #26 Skrevet 1. januar 2008 Nå skal det vel strengt tatt ikke så mye til, Balooa, så den opplysningen var overflødig.
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 1. januar 2008 Naa er det ikke akkurat JEG som har faatt et innlegg rettet til meg om det da, Baerkorg, saa jeg hadde ikke vaert saa höy i hatten! Du hisser deg jo opp for A-L-T-!!
Ikkelektuell Skrevet 1. januar 2008 #28 Skrevet 1. januar 2008 Jo, men det inngår i arbeidsbeskrivelsen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #29 Skrevet 1. januar 2008 nå skal det vist være lov å stryke under valga også.. leste det på txt tv..
Patetica fåkksi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 2. januar 2008 Ser ut som om jeg kan gaa av med tittelen her!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #31 Skrevet 2. januar 2008 cat68 solstråle69 alva Makan til påståelige men uvitende folk skal man vel lete lenge etter?
Patetica fåkksi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #34 Skrevet 2. januar 2008 La oss se; *Annie l *En viss ny en paa BIM ll *Naboene vaare l *George W Bush l *Balooa ll *Siklerotte llll *Dr. Yppert ll *jeab l *Baerkorg Maakeskrik l *Angelica l *Chanzei l *Kalle (??) l *Cat.68 l *Solstraale 69 l *Alva l ------------------------------ Til naa leder Siklerotte med 4 Paa andreplass er jeg, Yppert og ei viss ei fra BIM med 2 hver.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #35 Skrevet 2. januar 2008 Hmm..pappskalle ja, det må være annie det. Å ha pappskalle må bety at vedkommende kommer med mye svada med null innhold. Pappskalle «Papp er et fint materiale: enkelt, billig, miljømessig fornuftig, resirkulerbart og lett å håndtere. Alt du trenger, er en kniv.»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå