Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal begynne med gutterommet nå. Men har ikke peiling hva jeg skal kjøpe av møbler. Noen tips? Skal på Ikea å se i morgen.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Vi har møbler i Hensvik og Hemnes-serien. Passer godt her i huset ihvertfall:) Solide er de også!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 har hatt en tur på ikea, og kjøpte mye fint! gulliver-senga er søt. og så fant jeg en fin stellekommode, og en kommode til babytøyet. ellers kjøpte jeg madrass og overmadrass. ble anbefalt madrassen sultan sussa, for den kom visstnok bra ut i test, og skal være lett å rengjøre. jeg kjøpte laken, sengekant, noen kurver til kremer ol, badebalje, noen ekstra knagger til badet, en ny skittentøyskurv, stelleunderlag, et lite sovelys og noen kosedyr. og så har de koselige håndklær med hetter på annet sengetøy, dyne og pute har jeg kjøpt på kid, for lurer litt på om ikea har andre størrelser på dette, og tenkte det var mer praktisk med standard i tilfelle jeg får noe fint sengetøy i gave. men kan godt være de har dette i vanlige størrelser, for har ikke sjekket. god tur på ikea! kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå