Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Heia! Har du forlovet deg??? Mente jeg leste det her om dagen.... Gratulerer!!!! =) Åssen er formen ellers? Begynner å nærme seg litt for deg også nå.... Jeg for min del er KLAR SOM ET EGG, nå kan babyen bare komme. Dessverre har jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt i den saken da, han kommer når han er klar for det. Pfju....bare å smøre seg med tålmodighet=)
Axus' girlfriend Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei! joda, ble da forlovelsesring i julegave:) Men noe bryllup blir det uansett ikke på noen år da, men spareprosessen starter nå Synes det nærmer seg alt for fort jeg. Har nesten ikke kjent på det å være gravid. Så planen akkurat nå, er bare å ta eksamen i februar og slappe helt av og kjenne på det å være gravid fram til den lille kommer:) Gleder meg. Har handlet barneklær som en helt i det siste. Skjønner godt at du er klar nå ja:) Hørt noe mer om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel på deg?spent!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hehe...bryllup koster penger, ja - skriver under på den=) Men du verden så herlig å ha det å se fram til!! Vet dere noe mer om kjønn da? Eller har du handlet hvite og gule klær? Spennende! Det blir fødsel ja!! SÅ glad for det=) Klart; det blir litt skummelt siden han kommer med rumpa først (altså bretta i to...), men det går vel bra. Gleder meg enormt både til fødselen og til å treffe nurket! Har dere dratt "hjem" til Trondheim, eller er dere fortsatt nordafor?
Axus' girlfriend Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 wow, synes du er tøff jeg altså!!Gruver meg til å føde jeg, og da tenker jeg på en fødsel med hodet først..blir uggen av å tenke på det. Fin belønning etterpå da;) Det er jo kjempe kos å tenke på og en motivasjon til å spare litt penger hver mnd:) Har ikke fått hørt mer om kjønn, men har fått ny ultralydtime den 10.januar pga de magesmertene jeg har hatt til tider. så da tenkte vi å mase litt på jordmoren angående kjønn også Håper vi ikke får samme dama som sist, suuuuure menneske!ville så absolutt ikke si noe om kjønn!Så det er veldig mye nøytrale klær i skuffa ja, men regner med å få ganske mye blått/rosa når h*n kommer:) Kom til trheim i dag, så nå er leiligheten shina og vogna er på plass:) Morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå