Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 1) Godt nyttaar Fulgte du med paa norsk nyttaaret eller det engelske? Jeg saa den engelske paa TV, med Take That.. herregud for en start paa aaret. Ohh sorry, du var vel i seng lenge för dette.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hullo Beriti:) 1) Godt nyttår til deg og:-D!! Hehehe... Om jeg fulgte med på...? Jeg så ikke akkurat noe på TV - men jeg befant meg i England. Riktignok enset jeg ikke all verdens rundt meg. Jeg var neppe i seng da jeg ikke har vært i seng siden en eller annen gang før nyttårsaften... Så jeg sitter her med deilige svarte ringer under øynene - men er ikke trøtt:) Hadde du en fin nyttårsfeiring...?
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Ja det var ikke mye "feiring" da, vi hadde to gjester (hvorav en av dem er brite) og klokka ett saa vi paa engelsk TV da de hopper over til 2008 etter alle oss andre.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Kan tenke meg du likte brite. Misunnelig fordi vi hopper inn en time senere du ja:)
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2008 Ikke det grann. Men siden selskapet bestog av To og en halv stykk brite En og en halv stykk nordmann En halv stykk tysker og En halv stykk spanjol fikk britelaget flertall og retten til aa lenke oss andre til sofaen klokka ett.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Briter er best. Kan du ikke bare innrømme det...? Idag er det 15 grader hos deg... Var det klokken halv 6 hvert fall.
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2008 Det blir jo mörkt mellom halv sju / kvart paa sju og saa fort sola gaar ned er det faens saa kaldt. Det var 21 grader ca 2 hvertfall. Og du faar meg ikke til aa sitte her og juge!
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Ja, for nå er det bare 9 grader hos dere... Er 7 grader her nå - så ikke den store forskjellen!! Det handler ikke om å lyge Berit - men å innse fakta... Ellers hadde du da aldri hoppet til sengs med en og lagd en Addie:-D
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg la meg, og ble deretter hoppet paa, det er en vesentlig forskjell. Og det er 10 grader tenk. Snakk om aa bomme!
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Kanskje oppe i ditt lille fjellområdet - med den dårlige gradestokken din, så er det 10 grader. Men hvis du hadde kjørt bort til strutsen hadde det vært 9... Jeg nekter å tro at du ble hoppet på. Nekter.
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2008 Det er fordi jeg er en grad heitere enn strutsen det.
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2008 Det er derfor det er kaldere hos deg ja?
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Det er en slags glorie rundt meg som beskytter meg fra alt det kalde - jeg er heit, alle andre not.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 Bollocks...? Ja, alt det du kommer med er det!
Patetica fåkksi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. januar 2008 Det gaar ikke aa sende PM til deg? Du lurte paa noe her om dagen. Tenkte jeg kunne svare, naa som det er nyttaar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå