Gå til innhold

teit spørsmål... men hvordan ser navlen deres ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30 og min navle er bare blitt litt mindre, tuter ikke ut liksom...

hvordan er deres navle?

(sånne spørsmål dukker opp når en kjeder seg... hehe)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hehe...navlen min står ganske så rett ut, gitt! Skikkelig trykk-knapp-navle=) Er i uke 39, men den har stått ut leeeenge. Artig følelse å ta på den, kiler og er liksom litt nummen. Mon tro om den blir seg selv igjen etterpå...?

Skrevet

Min er snart flatet ut...Kan kjenne "bunnen"...

hehehe...

Skrevet

min er flatet ut, men tuter ut på midten liksom...

de sier jo at man får gutt med tute navle og jente med flat navle ... hvem vet ? jeg vet ikke hva jeg får så ...

Skrevet

Helt flat....stramt gitt hehe.

Skrevet

Magenmin er morsom for tiden. Har en brun stripe fra puppene og ned mot navelen. Navelen er helt flat med en stor brun ring rundt, så fortsetter den brune streken ned mot symfysen:) he he

Skrevet

Min ligger ganske dypt fra før, så den stikker ikke ut. Men den er nesten flat nå da.

Skrevet

Min navle står rett ut :-D ca 1 cm. Kan ikke skjule den i det hele tatt, nesten vurdert å tape den inn da jeg har gått med kjole :-D

Min har alltid vært sånn ved graviditet så det med at tut på navlen kan være baby med tut stemmer ikke for meg. Har fått 3 jenter, vet ikke hva det blir denne gangen, kanskje en gutt, hadde vært gøy da.

Skrevet

Jeg har litt innover-navel til vanlig, nå tuter den litt ut. uke 31

Skrevet

Hmm, navlen min er som vanlig, den. Er 12 dager til termin, så tror ikke den blir så mye annerledes enn nå... eller kanskje...hvem vet...

Skrevet

har innover navel til vanlig..har fortsatt det men den er nesten borte og stram, bare ett lite hull igjen*fnis*

Skrevet

Jeg har alltid hatt utover-navle, så den begynte å strutte veldig tidlig. Nå står den ut ca en cm! Er 32 uker på vei. Liker derfor veldig godt de gravidklærne som går godt over magen, de holder navlen litt inne:o)

Skrevet

Min tuter litt ut :P

Nok til at den synes når jeg har på meg tynne klær :P Hehe.

Skrevet

Har fortsatt innovernavel, men den flater mer og mer ut ser jeg! :)

Uke 32+6 idag......:)

Skrevet

Har ganske innover navel ennå jeg, eneste er gamle piercing arr som er skikkelig strekt ut ovenfor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...