Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 I morgen er gutten min 1.år.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Gratulerer- og velkommen hit:)
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Velkommen skal du være. Gratulerer med dagen til gutten din og godt nytt år
DiddiDaddi Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer med dagen, da har våre små bursdag samme dag ) Så da flytter vel vi også inn her nå.
Bellen^2 Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Her kommer jeg også, poden min har også bursdag i dag! Har vært her en liten stund i smug da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå