elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Vesla har vært så snill helt siden hun var født. Hun var litt syk i jula, og fikk da en del ekstra omsorg den dagen. Etter den dagen virker det som det hun har tverrsnudd. Ikke vil hun sovne av seg selv i senga om kvelden (det har hun gjort for det meste), hun vil ikke sitte på fanget, men bli bært rundt og hvis jeg legger henne i lekegrinda eller vippestolen hyler hun etter et minutt. Kjenner at hvis hun skal holde på sånn, kommer jeg til å bli veldig sliten på sikt. Kan det være tenner?? Eller at hun er mer "mammasyk" i den alderen? Hun roer seg heller ikke så godt ved puppen heller. Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Godt å se at det er flere av oss, snuppa våres på 4,5 mnd er akkurat det samme, krever full oppmerksomhet hele tiden, og skal helst bæres hele tiden..kan til nød ligge i lekegrinden men da må vi aktivisere henne hele tiden..man blir litt sliten til tider ja:) Så jeg lurer egentlig litt på det samme..
...Misa Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hos oss var det sånn når Andreas fikk tenner - da var det endel gråt, og det var sjeldent noe annet enn å bære rundt som hjalp.. var også urolig ved puppen, og vanskeligere å legge til kvelden. Når tennene kom ut så gikk det seg til igjen
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2008 Takk for svar :-) Da lurer jeg på: Hvor lenge kan det vare?? Flere uker? Så i munnen hennes i stad, og det var tre hvite prikker i overmunnen, ingen nede, merkelig, men de er jo så forskjellige disse små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå