Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Så noe veldig rart i truseinnlegget da jeg var på do i stad,noe tykt,nesten gjennomsiktig gele`aktig greier,var ikke mye,men jeg la merke til det,kan dette være litt av slimproppen? Og hvor lang tid før fødselen går denne? Takker for svar:)
camosilla Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg fikk også det samme på papiret da jeg var på toalettet i går, og lurer på om det er slimproppen...
januarbaby:-) høygravid Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 den kan gå opp til tolv dager før fødsel..men varierer mye. For noen kommer den ikke før rett før fødselen starter eller er i gang.
~falck~ har fått baby! Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 I mitt forrige svangerskap gikk slimproppen 5 uker før babyen kom! Dette ble konstantert av jordmor siden den førte med seg en del blod da den gikk på meg... Jeg ble jo selvfølgelig forskrekket å ringte da føden:) Den var da også seig og sikkert klar hadde det ikkevært for blodet som fulgte hos meg!
januarblomst Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Slimproppen min gikk 16 desember. Har ikke termin før 22 januar. Så dette blir spennende
Line-80 Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 jeg oppdaget noe liknende i går på dopapiret. Er ellers ingenting som tyder på at fødselen er nær. Har termin 15.januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå