Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Da jeg var i 2 trimester , var det ei som kalte seg Hønemor- ett eller annet. Noen som husker henne , og hva hun kalte seg fullt ut ( altså nick) Skulle så gjerne sendt henne en PM , men kommer jo ikke på hele navnet. Noen av dere som husker henne? Eller skjønner hvem jeg mener....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 ja jeg husker hønemor veldig godt jeg.... stakkars :-( har tenkt mye på henne også! men jeg vet ikke hvordan du skal få huket fatt i henne... tror hun er litt på dib, og litt på forumet på dib "et barn for lite" er nok de eneste tipsene jeg har...
melkekua™ Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/136351081 Hun er inne på 1.trimester ) Så hipp hipp hurra for hønemor ;o) Nicket hennes er: _hønemor_til_3_nydelige_
kokosyklus Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Så kult at hun er inne på 1.tri allerede! Stakkars, har tenkt mye på henne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå