Vårstråle2008 Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Noen som vet om noen tester for vippestoler? Noen med erfaringer på vippestoler? Hva er viktig når man skal velge stol?
SuperMoM <3 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Jeg vet bare at helsestasjonen anbefaler å ikke bruke vippestoler pga at de små kan få dårlig rygg.. Har aldri brukt det på småen.. Hadde ikke bruk for det heller:p
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 De testet vippestoler i desembernr av F&B. Der var det en stol som heter Svan Bouncer som vant testen, koster 1200 kr. Neste på¨lista er Fisher Price rocker newborn til 600 kr. Den fra FP er sikkert lett å få tak i. Selv har jeg vippestolen til BabyBjørn og er veldig fornøyd med den selv om den ikke nådde helt opp i testen pga stolryggen bøyer seg ved 15 kg belastning. Men datteren vår brukte stolen fra hun var ca 4 mnd til hun var rundt 7 mnd så dette med vekta var ikke noe problem. Det som er så genialt med den stolen er at trekket lett kan tas av og vaskes og det er en veldig enkel stol. Jeg liker ikke de plaststolene. Jeg syns det var veldig greit med den vippestolen, men ville ikke bruke den før datteren vår var stødig i ryggen. Vi hadde den feks oppå kjøkkenbordet når vi spiste middag og det syns hun var kjempegøy. Tror det kan være en grei forandring fra å bare ligge på gulvet.
bæibi nr.3!! Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Vi hadde også BabyBjörn til førstemann. Ville ikke ha vippestol egentlig, men da han begynte med mat 4,5 mnd gammel, var det veldig praktisk! Også da han begynte å krabbe rundt var det greit med vippestol for å klare å ta seg en dusj. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå