Gå til innhold

Levanger sykehus, noem som har født der ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal føde på Levanger sykehus, fødte på St.Olavs sist og det var helt ok. Har hørt så mye rart om Levanger i det siste, er det noen som har erfaringer fra føden der ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe rart om levanger jeg... :S

Men har født der to ganger, og er fornøyd med oppholdet vårt jeg ja...;)

Skrevet

fødte på levanger i 2003 å skal føde der nu å ja håper æ!!! bare positivt å si om de æ ja å har bare hørt positive ting!!!! :) :)

Skrevet

Fikk sistemann der, hadde et helt fantastisk opphold!! Bor i tr.h nå, men dersom det er mulig så drar vi til Levanger.. Fikk så enormt god hjelp der.

Skrevet

har ikke hørt noe om Levanger jeg...

mamma fødte alle oss 3 der,og alle mine kusiner og fettere er født der...

mange av vennene mine har født der i det siste og ingen har sakt noe negativt....

aldri hørt at noen andre har klaget heller

Skrevet

Fødte på Levanger i 2005, og skal gjøre det igjen til våren.

Veldig fornøyd med Levanger, og ser ingen grunn til å ønske meg annet fødested.

:o)

Skrevet

Fødte selv på Levanger i 2005, var forsåvidt fornøyd da, men etter å ha gått gjennom epikrisene og fødejournalene mine ser jeg at mye rart ble gjort og ikke gjort mens jeg var der..

Fødte på St Olav forrige gang, og gjør det igjen neste gang.

Mange flinke og gode folk på Levanger, men etter mine opplevelser der fra forrige svangerskap vil ikke jeg dit igjen. Har både egne og andres opplevelser i tankene, og har hørt altfor mye om hva som har skjedd der. Selvfølgelig skjer det ting på alle sykehus, men jeg tør ikke føde på Levanger.

Ikke oppløftende fra meg da, men dette er mine tanker rundt dette sykehuset. De gjorde ikke jobben sin verken under min første fødsel eller under mitt andre svangerskap, dermed tør jeg ikke gå dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...