sweet dreams Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 knøttet på 8 mnd har i to uker nå vært plaget av forkjølelse, slimete hoste, og rennende snue(blank), ikke så mye matlyst heller. allmenntilstanden hans er veldig bra syns vi, bortsett fra når han får disse hostekulene og denne rennende nesen. han er verst om morningen. er veldig usikker på om jeg bør gå til legen. men så maser min mor på at jeg kan jo ta en tur på legevakten å få målt CRP`en hans, og få en lege til å se på han. har dere noen tanker om hva dere hadde gjort?? lege eller avvente? han har ikke hatt feber disse to ukene. hvis lege, så kommer jeg nok raskt til på daglegevakten imorgen tenker jeg. gidder ikke sitte hos fastlegen i timesvis, for det er jo intet akutt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Er ingen ekspert, men det sies jo at så lenge allmenntilstanden er bra så er det ikke noe å bekymre seg om og så lenge han ikke har feber er det nok bare en vanlig forkjølelse. Men er du bekymra (eller kanskje aller mest for å roe en bekymret bestemor) kan du jo ta en sjekk for sikkerhets skyld :-)
sweet dreams Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 jeg tenker.... tror jeg kommer til å ringe daglegevakten kanskje de sier det er unødvendig å ta en tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå