Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Den har vist ikke kommet ennå
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jeg har influensa nå jeg,og det er 2. gang på under en mnd.. 2 ganger i desember... Heldigvis var jeg frisk på julaften..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Legen her sier at influensaen ikke har kommet til Norge enda, og at den er ventet i januar.. Jippi! Har vært mye syk nå før jul, både jeg, tuppa og sambo, men selv om vi kanskje trodde det var influensa, så har det jo ikke vært det når den ikke har kommet enda. Men feber, vond kropp, tett nese og hode pluss hoste gjør nytten det også ( æsj..
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Er du virkelig sikker på at det er influensa du har? Siden du har vært syk 2 ganger på under en måned, mener jeg. Det er uhyre sjelden man får influensa to ganger på en sesong. En skikkelig kraftig forkjølelse kan være skikkelig plagsom, og det er veldig mange som forveksler det med influensa......
Gjest -<<- Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Om du har hatt faktisk influensa to ganger på en måned bør du innlegges for immunsjekk ellerno' snarest. HI; influensasesongen har ikke startet, og det er ingen indikasjoner på at den er nært forestående. Sporadiske enkelttilfeller av influensa har vært registrert siden uke 43.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 vet ikke jeg om jeg tar "feil" at det ikke er influensa.... Ikke vet jeg. Ille er det hvertfall.. Men ihvertfall så er jeg jævla forkjøla,øynene renner, vondt i brystet, fryser og er varm om hverandre, vondt i halsen.. Begynte på fredag,og enda er det ikke over... Har såvidt vært utafor dørene siden fredag. Sånn var det forrige gang også. Var dårlig i over en uke da. Har måttet gå å legge meg midt på dagen,og sove fordi jeg har vært helt utslått... Igår sovna jeg 2 ganger på sofaen iløpet av dagen. Nå har heldigvis mannen min tatt over alt m ungene,men forrige gang måtte jeg ha hjelp av mor og mormor fordi jeg var helt utslått...
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Du er forkjøla! Hadde det vært influensa, så hadde du ikke kommet deg ut av senga... :-) God bedring, forresten!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Takk!! samme for meg hva det kalles.. Jeg er hvertfall halvdød føles det som..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå