☆twinkle twinkle Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 hei..Jeg fikk tr den 21 des og det var en uke fortidlig ..såå i går blødde jeg litt mer flere dager etter jeg var ferdig me tr altså..Kjente akkurat som litt mens smerter også..Jeg hadde sex kvelden før men det var ikke nytt blod(så ingen slitasje skade altså..) Kan vel ikke vere feste blødning så fort vel? Noen som har en liten ide hva dette er?Har alltid hatt regelmessig mens..Jeg er glad for alle innspill!!
nr2-imagen:) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 hmm... tror ikke det er feste blødning for den kommer ca en uke etter eggeløsningen.. men kanskje du hadde eggeløsning? Jeg bruker å ha mens smerter da. Har hørt at noen kan blø når de har EL..
englevill Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tror ikke man skal bli så overrasket over uregelmessigheter i menstruasjonen når man prøver å bli gravid - selv om man har vært som en klokke før. Syns den kommer og går som den vil nå, og når man er prøvere tenker man jo mye på det. Jeg har alltid vært litt skeptisk til påståtte psykosomatiske effekter, helt til min egen mens ble to uker forsinket i vår første pp. hadde lang syklus denne måneden og. Så det kan være bare en forskyvning i syklusen din, det er visstnok helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå